Berita Terkini Bola Sepak Dalam dan Luar Negara | Koleksi Jersi Liga Malaysia dan Liga Luar Negara

Gandingan Muslim, Fadhli makin serasi



 

BENTENG tengah, Muslim Ahmad akur tahap keserasiannya dengan Mohd Fadhli Shas semakin meningkat berbanding setahun lalu ketika kedua-dua digandingkan semasa kecundang kepada Jepun 2-0 di Sukan Asia 2010.

Terus digunakan Datuk K Rajagobal ketika Malaysia memenangi kejuaraan Piala AFF Suzuki, Harimau Muda A dalam Liga Super serta dibawa bersama menjalani latihan di Slovakia, Muslim berkata dia sudah bersedia menangani asakan Jepun dalam saingan kelayakan Kumpulan C di Stadium Tosu, malam ini.

“Kami semakin serasi, malah masing-masing tahu apa yang harus dilakukan di atas padang. Kami sudah bersedia berdepan corak permainan pantas dan agresif Jepun, malam esok (malam ini),” katanya ketika ditemui sebelum latihan terakhir skuad bimbingan Ong Kim Swee, semalam.

Muslim yang muncul antara tonggak penting ketika kejayaan Malaysia menjuarai Piala AFF Suzuki, Disember lalu, berkata penyerang Jepun yang juga kapten, Kensuke Nagai dan pemain tengah KazuyaYamamura adalah antara pemain perlu diberi perhatian sepanjang permainan

Categories:

Post a Comment

    Followers